2015. február 5., csütörtök

Pigpride - "Köztünk élnek" ep 2015.

,



Műfaj: hardcore punk/d-beat/powerviolence
Album: "Köztünk élnek" 
Kiadó: szerzői kiadás
Megjelenés: 2015. február 04.
Hossz: 03:57


Tegnapi nap folyamán megjelent a budapesti Pigpride új kis lemeze "Köztünk élnek" címmel. Tavaly évben hallhattunk a zenekarról először, amikor megjelent a demójuk, majd tavaly még áprilisban közös spliten szerepeltek a P.F.A., Larry Kubiac, valamint a Randolph társaságában. Amikor meghallottam a demót nekem nagyon tetszett a zenekar, kicsit filozofikusan megfogalmazott bejátszásokkal teletűzdelt, kő kemény d-beat, rohadt gyors tempóval, és olyan ami számonként félperc alatt szétvágja a fejed. Bár szerintem az új kis lemezzel a hangzás csiszolód ott és profibb lett, de a dalokból nem jöttek ki azok, amikor mondjuk a demón szerepeltek. Csont rágás, darálás és lényegretörő kemény anti-szociális szövegek. A Pigpride-ba minden benne van, ami kell egy hardcore punk bandához, bár még mindig nem értem a félperces számokat és szerintem azért az élvezhetőség ezzel lankad, ám bár amit meg kell mondani azt lehet, hogy jobb rövidre fogni és úgy hogy inkább üssön, mint sokat fussunk rajta. Ez a Pigpride kis lemezzel sikerült is. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése