2012. november 29., csütörtök

„Ezt hallgattam, ma…”: Devil In Me – The Fall (feat. Andrew Neufeld from Comeback Kid)



„Ezt hallgattam, ma…”: Devil In Me – The Fall (feat. Andrew Neufeld from Comeback Kid)




Sziasztok! Minden zene kedvelő egy nap rengeteg zenét meghallgat, ezzel persze mi sem vagyunk másképp, hol a legújabb kiadványokat, új bandáktól, hol a klasszikus régi albumokat, nótákat vesszük elő. „Ezt hallgattam ma…”, sorozatunk keretein belül, külön álló cikkeket olvashattok, olyan számokról amiket éppen kiválasztottunk és egy nap akár többször is berakjuk a lejátszóba. Az mellett, nem csak a számról kaptok információt és érdekességet, hanem magáról a bandáról is és friss híreiről is. Annyit előre elárulhatok, hogy a repertoár széleskörű lesz, hisz nem csak egy műfajba sorolt zenéket hallgatjuk mi sem, de persze megmaradunk bizonyos kereteken belül, ami a 80-as évek punk, hardcore, valamint elcsíphettek még metalcore és egyéb metál műfajokból és hardcore ág széles választékaiból leírásokat, hazai és külföldi bandáktól egyaránt. További jó olvasást kívánok.
Az első nóta ami cikket kap, az a portugál hardcore punk banda a Devil In Me, „The Fall” című száma, amiben a kanadai hardcore punk zenekar a Comeback Kid énekese, Andrew Neufeld vendég énekel.

Körül, belül két éve került látókörömbe, mind a zenekar és mind harmadik (és egyben a többi) a „The End” 2010-es albumuk, azóta sajnos keveset hallgattam és, most, nem régiben feküdtem neki többször is végig hallgatni az egész anyagot tüzetesen. Amint már említettem a „The End” 2010-ben jelent meg, amin 12 dal található. Devil In Me e zenekarnak ez az album egy nagy előre lépés volt, ezzel az anyaggal nem csak Európa, hanem Amerika hardcore kedvelői között is népszerű lett, ahogy az album úgy a zenekar is. 2005-ös fennállásuk óta két kiadvánnyal is rendelkezik a banda, mégpedig a 2006-ban megjelent bemutatkozó anyaggal a „Bon To Los”-al, valamint a 2007-ben kiadott „Brothers In arms”-al. Stílusilag, ahogy azt mind a három anyagon lehet hallani a hardcore jegyeket, amik persze a zenekart is meghatározzák, valamint főleg a „The End” albumon és számain hallhatóak azok a jól beállt „hardcore punk” himnuszok, ha nem is klasszikus, de modernebb formába (a klasszikust értem itt a Bane – Can We Start Again-re), amit a példálóznom kéne akkor, a Comeback Kid, Casey Jones párosra tudnám ráaggatni. A Devil In Me stílusáról még annyit, hogy bizony rá foghatnák a „sok banda van ilyen”-t, de persze hisz több cikkben is olvasható róluk, hogy hatással voltak olyan bandák mint a Sick Of It All és az egyéb New York Hardcore vonal, és persze a Devil In Me ezt az utat választotta és persze hasonló formában. Először amikor meghallgattam a „The End” albumot, azt hittem, hogy valami új amcsi bandáról van szó, de kicsit utána jártam a bandának és meglepődésemre, nem amerikai bandáról hanem portugál zenekarról beszélünk.
 Na, de akkor egy pár szó a „The Fall” című számról, ami a mai nap a kedvenceim közé tartozik. Ahogy már említettem, a zenekar nagyon jól követi a Comeback Kid féle hardcore punk vonalat,( persze ötvözve ezt a saját stílusával) nem csoda hisz Andrew Neufled a Comeback Kid gitárosából lett énekes működik közre a számban. „Hardcore himnuszt” már említettem a Devil In Me terén, de a „The Fall” nem mondható annak a „tipikusnak”, de Andrew orgánuma nagyon feldobja a számot és ettől még élvezhetőbb lesz a szám (vagy csak én vagyok elfogult?). Sokakban feltételezhetik, hogy egy Comback Kid koppintásról van szó, de ezt én megcáfolnám így előre is, mivel egy abszolút Devil In Me egy kis segítséggel és teljesen profi minőségben, ami hardcore-on belül nagyon hozza a színvonalat. Igazából többet nem tudnák mondani a számról, mert az már lehet nagyon magasztalós duma lenne, inkább hallgassátok végig.
A Devi In Me, olyan elismeréseket és szponzorokat szerzett mint például az Agnostic Front, MadBall, Sick Of It All, Terror, Murphys Law, A Wilhelm Scream a Your Demise és még sokan mások. Ezt mind mutatja a „The End” című számukból készült videó is, amiben ezek a nevek és arcok mind fel tűnnek. 
Devil In Me - The End:
Friss hír viszont, hogy a Devil In Me lesz a The Ghost Inside, valamint a Deez Nuts, európai headline-ere e két banda Európa turnéján 2013-ban. Én végére csak annyit tennék hozzá, hogy remélem ebből a turnéból Mi is kapni fogunk és ellátogatnak, majd Magyarországra is, de egyenlőre nem tudom mennyi rá az esély, de én reménykedem.








                                                                                               


                                                                                                                               készítette: d.antisocial

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése