2012. november 30., péntek

„Ezt hallgattam ma…”: PLAN BEER – 2 perc gyűlölet!




„Ezt hallgattam ma…”: PLAN BEER – 2 perc gyűlölet!



„Sziasztok! Minden zene kedvelő egy nap rengeteg zenét meghallgat, ezzel persze mi sem vagyunk másképp,
hol a legújabb kiadványokat, új bandáktól, hol a klasszikus régi albumokat, nótákat vesszük elő. „Ezt hallgattam ma…”, sorozatunk keretein belül, külön álló cikkeket olvashattok, olyan számokról amiket éppen kiválasztottunk és egy nap akár többször is berakjuk a lejátszóba. Az mellett, nem csak a számról kaptok információt és érdekességet, hanem magáról a bandáról is és friss híreiről is. Annyit előre elárulhatok, hogy a repertoár széleskörű lesz, hisz nem csak egy műfajba sorolt zenéket hallgatjuk mi sem, de persze megmaradunk bizonyos kereteken belül, ami a 80-as évek punk, hardcore, valamint elcsíphettek még metalcore és egyéb metál műfajokból és hardcore ág széles választékaiból leírásokat, hazai és külföldi bandáktól egyaránt. További jó olvasást kívánok!”

Plan Beer – 2 perc gyűlölet című számot amióta megismertem, majdnem minden nap meghallgatom egyszer, kétszer, de lehet még többször is. Ennek oka, persze egyértelmű nagyon jó számról van szó. Dal a 2009-ben kiadott Ep-n található, amin még ezen kívül 6 tökéletes hardcore punk nóta szerepel, csak még hogy kiemeljem „Az út vége”, valamint „Az igaz se volt?” számokat ezek is belopták magukat a szívembe, de persze az egész Ep abszolút hallgatható és élvezhető, nagyon jó punk nóták vannak rajta. A 2009-es Ep után, megjelent a zenekarnak 2010-ben „Séta” anyaga amin hat nóta kapott helyet, amik hozzá abszolút a Plan Beer hangzást, zeneileg egy picit a „fast”-osabb jelzőt említeni, de alapjába véve nem hallgató különösebb változás, ugyan úgy kaptunk ezen az anyagon is 6 pörgős, jó punk nótát.  Amúgy nem szabad elfelejteni, hogy a Plan Beer, 2006-ban alakult tapolcai és veszprémi illetőséggel, sajnos egyebet nem tudok elmondani róluk nem hallottam és nem olvastam, semmi friss információt róluk, talán már nem is léteznek, ami remélem nem igaz. Annyi biztos, hogy pár tag a Fake Shakes punkrock bandában található meg.

Szóval, én ma ezt hallgattam, Plan Beer – 2 perc gyűlölet. És Te meghallgatod?


„Gondolkodj amíg megteheted,
Irányítsd magad az életed
Legyél Te az ellenség
Majd találkozunk, ahol nincs sötétség…”

Egyéb információ:










                                                                                                                készítette: d.antisocial


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése